За потреби звертатися до вчителя в межах робочого часу
Електронна пошта: minchenkonata33@gmail.com
Viber: 0961290021
19.04. Повсякдення села та міста. Громада як форма організації сільського населення, відмінність української сільської громади від російської общини. Заняття та умови праці селян і містян. Дозвілля й розваги. Зовнішній вигляд мешканців села і міста. Етнічне й конфесійне розмаїття міського населення. Синхронний режим | Прочитати у підручнику §27-29 та переглянути відео: https://youtu.be/8XKW_TrHXz0 На платформі Coogle Meet буде відкрита відео конференція для учнів 9 класу, вам потрібно о 8 годині 30 хвилин перейти за посиланням: https://meet.google.com/zes-gfmg-rsj Зустрінемось онлайн! |
26.04. Урізноманітнення форм і напрямів освіти: гімназійна освіта, поява навчальних закладів технічного профілю, приватні навчальні заклади. Боротьба за створення українського університету у Львові. Розвиток наукових досліджень. Наукові товариства. Асинхронний режим | Прочитати у підручнику §30-31 та переглянути відео: https://youtu.be/GB7GzMTbFnY |
03.05. Реалізм другої половини ХІХ ст. як світоглядна і культурно-мистецька течія. Український модерн і ранній модернізм (авангардизм) зламу ХІХ– ХХ ст. у літературі, образотворчому мистецтві, архітектурі. Поява будівель громадського призначення: вокзали, криті ринки, театри. Меценатство. Очне навчання. | Прочитати у підручнику §32-33 та переглянути відео: https://youtu.be/XJS39z9T4iQ |
10.05. Участь церкви (релігійних організацій) і духівництва у формуванні основ новочасного українського суспільства. Розширення просторів світського життя (секуляризація). Зміни в поглядах на становище жінки. Опіка над здоров’ям і медичні служби. Асинхронний режим | Прочитати у підручнику ст.. 249-251 та переглянути відео: https://youtu.be/zxN3PPrHuIo |
17.05. Практичне заняття– Підготувати презентацію «Вплив процесів модернізації на повсякденне життя та світогляд населення України». Асинхронний режим | Підготувати презентацію на задану тему та надіслати для перевірки. |
24.05. Зміни у світосприйнятті та відчутті людиною простору. Поява нових видів транспорту (потяги, трамваї, автомобілі), засобів спілкування (телеграф, телефон) та поширення інформації (преса). Облаштування громадського простору (брукування, освітлення вулиць тощо). Нові види мистецтва (фотографія і кінематограф). Синхронний режим | Переглянути відео: https://youtu.be/s8RzmN9_YJc На платформі Coogle Meet буде відкрита відео конференція для учнів 9 класу, вам потрібно о 8 годині 30 хвилин перейти за посиланням: https://meet.google.com/zes-gfmg-rsj Зустрінемось онлайн! |
31.05. Тематичний контроль з теми «Повсякденне життя та культура України в середині ХІХ – на початку ХХ ст..» Асинхронний режим | Повторити у підручнику §27-33 Виконати тестування 31.05. до 23.00 год. за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4849287 |