За потреби звертатися до вчителя в межах робочого часу
Електронна пошта: minchenkonata33@gmail.com
Viber: 0961290021
19.04. Біосфера Складові біосфери, особливості їх поширення на земній кулі. Синхронний режим | Прочитати у підручнику §55 та переглянути відео https://youtu.be/VpxsRl6SAUs На платформі Coogle Meet буде відкрита відео конференція для учнів 6 класу, вам потрібно о 9 годині 30 хвилин перейти за посиланням: https://meet.google.com/znw-pxsz-ame Зустрінемось онлайн! |
24.04. Ґрунти Властивості ґрунтів. Ґрунтовий покрив, карта ґрунтів. Синхронний режим | Прочитати у підручнику §56 та переглянути відео https://youtu.be/7WvH5_KmAsI На платформі Coogle Meet буде відкрита відео конференція для учнів 6 класу, вам потрібно о 11 годині 30 хвилин перейти за посиланням: https://meet.google.com/znw-pxsz-ame Зустрінемось онлайн! |
26.04. Природні комплекси Природні комплекси (ландшафти) як наслідок взаємозв’язків компонентів природи. Асинхронний режим | Прочитати у підручнику §57 та переглянути відео https://youtu.be/qqSckCQaCFQ |
01.05. Природні зони Землі, їх особливості. Очне навчання | Прочитати у підручнику §58 та переглянути відео: https://youtu.be/0CpiG0WFC_I |
03.05. Практична робота 7. Екскурсія у природний комплекс своєї місцевості Асинхронний режим | Прочитати у підручнику § 59 та відвідайте природний комплекс своєї місцевості. |
08.05. Контрольна робота Асинхронний режим | Повторити у підручнику §57-58 : Виконати тестування 08.05. до 23.00 години за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9032359 |
10.05. Кількість населення Землі. Розселення населення на Землі, його густота. Найбільш заселені території земної кулі. Людські раси. Дослідження Миколи Миклухо-Маклая. Найчисельніші народи світу. Синхронний режим | Прочитати у підручнику § 60 та переглянути відео: https://youtu.be/OEovw3VZ0iI На платформі Coogle Meet буде відкрита відео конференція для учнів 6 класу, вам потрібно о 09 годині 30 хвилин перейти за посиланням: https://meet.google.com/znw-pxsz-ame Зустрінемось онлайн! |
15.05. Найбільші за площею і чисельністю населення держави світу. Асинхронний режим | Прочитати у підручнику §61 та переглянути відео: https://youtu.be/Fd7FIaqKWe8 |
17.05. Держави-сусіди України на політичній карті світу Практична робота 8. Позначення на контурній карті кордонів найбільших держав у різних частин світу та їх столиць Очне навчання | Прочитати у підручнику §62 та переглянути відео: https://youtu.be/f5yfsL1ktCc |
22.05. Зміни компонентів географічної оболонки під впливом людської діяльності. Зміни природних комплексів Землі. Забруднення довкілля та його охорона Синхронний режим | Прочитати у підручнику §63 та переглянути відео: https://youtu.be/Gtz9T4zVDn4 На платформі Coogle Meet буде відкрита відео конференція для учнів 6 класу, вам потрібно о 11 годині 30 хвилин перейти за посиланням: https://meet.google.com/znw-pxsz-ame Зустрінемось онлайн! |
24.05. Узагальнення з розділу IV «Планета людей» та тем «Біосфера та ґрунти» і «Природні комплекси» Асинхронний режим | Повторити у підручнику §55-64 Виконати тестування 24.05. до 23.00 години за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7210885 |
29.05. Дослідження Розробка міні-проекту з утилізації побутових відходів Синхронний режим | Прочитати у підручнику §64 та переглянути відео: https://youtu.be/E1SSjEW2eQI На платформі Coogle Meet буде відкрита відео конференція для учнів 6 класу, вам потрібно о 11 годині 30 хвилин перейти за посиланням: https://meet.google.com/znw-pxsz-ame Зустрінемось онлайн! |
31.05. Дослідження Розробка міні-проекту з утилізації побутових відходів Асинхронний режим | Завершення проєкту, результати надсилайте на перевірку. |