За потреби звертатися до вчителя в межах робочого часу
Електронна пошта: minchenkonata33@gmail.com
Viber: 0961290021
Завантажте підручник з історії за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1WjrumunjTnf5_9uQIOtj0U97Kh6GxPMX/view?usp=sharing
25.04. Розвиток людських спільнот від первісних громад до держави. Синхронний режим | Прочитати у підручнику §29 та переглянути відео: https://youtu.be/rwumILrIssE На платформі Coogle Meet буде відкрита відео конференція для учнів 5 класу, вам потрібно о 10 годині 30 хвилин перейти за посиланням: https://meet.google.com/vwy-awqy-pso Зустрінемось онлайн! |
02.05. Історія людини і родини – частина історії України
Асинхронний режим | Прочитати у підручнику §30 та переглянути відео: https://youtu.be/anban7aGfio |
09.05. Народи, які живуть на теренах України. Українці у світі.
Очний режим у школі | Прочитати у підручнику §31 та переглянути відео: https://youtu.be/a3v04qRpI00 |
16.05. Міфологія та релігія. Наукове бачення світу. Асинхронний режим | Прочитати у підручнику §32 та переглянути відео: https://youtu.be/EX9F91vdsYI
|
23.05. Світогляд, наукові знання та художня культура людства. Пам’ятки художньої культури в Україні. Митці і громадянська позиція. Синхронний режим | Прочитати у підручнику §33-34 та переглянути відео: https://youtu.be/1SOYIJZmHs4 Виконати тестування 23.05. до 23.00 год. за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1495110На платформі Coogle Meet буде відкрита відео конференція для учнів 5 класу, вам потрібно о 10 годині 30 хвилин перейти за посиланням: https://meet.google.com/vwy-awqy-pso Зустрінемось онлайн! |
30.05. Урок узагальнення «Розвиток людства упродовж історії». Значення історичної науки для поступу людства. Уроки історії Асинхронний режим | Прочитати у підручнику §35 та переглянути відео: https://youtu.be/zw3i-AwHDeI |